niedziela, 31 sierpnia 2014

Liebster Blog Awards vel 2

Czas na kolejne odpowiedzi do nominacji do Liebster Blog Awards. To już moja druga, a widzę, że jeszcze trzecia chowa się gdzieś w komentarzach. Jest mi bardzo miło, że tyle tego otrzymuję. Uwielbiam odpowiadać na takie pytania. No może bardziej wielbię pisanie odcinków. xD Tym razem druga nominacja przyszła do mnie od Gabsone Nene z bloga: http://nowa-w-hogwarcie.blogspot.com/


O co w tym chodzi?

Nominacja do Liebster Awards jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym ) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga który cię nominował.


Pytania od Gabsone Nene i moje odpowiedzi:

1. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Pisać, śpiewać, tańczyć, rysować, bawić się z moją Miyashi, siedzieć na forum i męczyć ludzi moimi wymysłami. Ogółem jest tego strasznie dużo, ale czasu aż tak nazbyt wiele to niestety nie ma. Na pewno nie lubię siedzieć w miejscu.

2. Lubisz rudych ludzi XD?
Nie lubię, bo ja ich wręcz kocham *.*

3. Najśmieszniejszy cytat z książki?
Za wiele mi się podoba, aby wybrać tylko jeden. Najlepsze jednak są w HP

4. Dlaczego Sean Bean ginie praktycznie w każdym filmie/serialu?
Nie mam zielonego pojęcia, ale nadal w GoT ubolewam nad tym.

5. Jak twoje dzieci będą miały na imię?
Tego pytania wręcz oczekiwałam. Czas na moją listę: Córka o rudych włosach: Anna Anastasia. Córka o blond włosach: Lily Lilith. Synowie: Sebastian Alan i Maximilian Kajetan. Uwielbiam zagraniczne imiona i specjalnie chyba wyjadę gdzieś za granicę, aby bez problemu takie imiona nadać moim dzieciom. 

6. Ulubiona książkowa para? Może być też z Fanfiction.
Ulubiona para hmm… to wybieram z fanfictiona coś, czyli Snape i Hermiona.

7. Niespełnione marzenie?
Bycie weterynarzem. Jestem zbyt wrażliwa, aby kiedykolwiek móc pracować w takim zawodzie. Popadłabym chyba w jakąś chorobę psychiczną, gdyby jakieś zwierzątko zmarło pomimo mej pomocy (wiem, co to znaczy, bo przeżyłam coś takiego 3 razy i mój stan był prawie na wykończeniu).

8. Ulubiony superbohater?
Moim superbohaterem jest Snape z HP. Wykazał się ogromną odwagą i takimi cechami charakteru, jakie są dla mnie ważne.

9. Najgorsza ekranizacja książki świata to...?
Ciężko określić. W sumie to zarówno i książki jak i filmy mają w sobie coś niezwykłego i ciężko tutaj wybrać, co było najgorsze. Dlatego po prostu napiszę, że takowej nie ma w moim przypadku.

10. Czy chciałabyś, żeby te wakacje trwały jeszcze dłużej?
Jest to mi totalnie obojętne. Szkołę mam tylko na weekendy co dwa tygodnie. O dziwo nawet mam ochotę, żeby już się to zaczęło. Dziwna istota ze mnie.

11. Ulubiony słodycz?
Czekolada z dużymi kawałkami orzechów laskowych albo batonik marcepanowy albo chałwa waniliowa albo… kurcze. Chyba za wiele lubię xD


Nominuję:


Moje pytania:
1. Zrobiłbyś/zrobiłabyś naprawdę głupiego? Co to by było?
2. Zgodziłbyś/zgodziłabyś się pofarbować swoje włosy na różowo?
3. Jaką największą wpadkę udało Ci się zaliczyć?
4. Masz świra na punkcie butów? Jaki rodzaj butów jest Twym ulubionym?
5. Jaki jest Twój ulubiony serial?
6. Byłaś/byłeś na koncercie jakimś? Jakim, gdzie, jak dawno temu oraz jak Ci się podobało?
7. Masz jakieś obsesje? Jakie?
8. Posiadasz jakieś zwierzęta? Jakie?
9. Co robisz, gdy się nudzisz?
10. Chorujesz na coś?

11. Jakie jest Twoje największe marzenie? 


Jak dacie odpowiedzi, bardzo proszę o informację. Chętnie poczytam xD

3 komentarze:

  1. Bardzo ci dziękuję za nominację, jest mi bardzo miło! :D Niestety już nie biorę w tej zabawie udziału. Jak chcesz poczytać odpowiedzi na inne pytania, które dostałam, to zapraszam do zakładki "Nominacje" u mnie na blogu. xd
    Jest mi niezmiernie miło, że czytasz, to co piszę!
    Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za nominacje :***
    Szczerze, nie spodziewałam się, że ktokolwiek mnie nominuje, bo prawie nikt nie czyta mojego bloga xD Ale taka nominacja jest bardzo miła :)
    Za chwilę odpowiem na pytania ;P

    Pozdrawiam, Eff .♥

    PS. U mnie nowy post, zapraszam , tak przy okazji :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za nominację! <3 Moje odpowiedzi pojawiły się tutaj:
    http://crying-werewolf.blogspot.com/p/nominacje.html

    OdpowiedzUsuń